LOBBY 2 – STROJÍRENSTVÍ, DOPRAVA, LOGISTIKA

Vážení obchodní přátelé,

doručit nabídku Vaší firmy lidem, kteří je dovedou správně vyhodnotit a poté náležitě využít, je jedním z poslání časopisu Lobby, vycházejícího již dvacátým rokem.

PODNIKATELÉ A MANAŽEŘI, spolupracující s Lobby již řadu let, potvrzují, že tištěná prezentace napomáhá rozšiřování okruhu jejich klientely o nové zákazníky a obchodní partnery.

Tomuto faktu nahrává zaměření časopisu, mapujícího tuzemské podnikatelské prostředí. Lobby přináší informace, podněty, názory, dává prostor pro diskuzi – a především lobbuje za zájmy i práva podnikatelů. Díky svému nestrannému zaměření si časopis vydobyl pověst seriózního titulu, který je dobře přijímán v obchodních kruzích i ve vrcholných orgánech a na oficiálních místech.

NOVÉ VYDÁNÍ LOBBY bude věnováno STROJÍRENSTVÍ, stěžejnímu exportnímu odvětví českého průmyslu. Zatímco v loňském roce obor rostl o 4,1 %, letos podle odhadů toto tempo zpomalí na 2,9 %. České firmy ale budou i nadále úspěšné, zvláště díky investování do inovací, vývoje a zohlednění nových výzev koncepce Průmysl 4.0. Lobby proto přiblíží nové trendy v uplatňování automatizace a robotizace strojírenské výroby, v níž se stále více prosazuje také elektrotechnika, elektronické systémy, regulační i měřicí technika. Tato témata budou korespondovat se zaměřením letošního Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně, jehož podtitulem je průmyslová automatizace. Právě na nejvýznamnějším oborovém veletrhu, představujícím všechny oblasti strojírenského a elektrotechnického průmyslu, bude nové Lobby distribuováno. Prezentace Vaší firmy v Lobby tak bude zacílena správným směrem.

DOPRAVA A LOGISTIKA – na tyto obory se zaměří příloha chystaného Lobby. Podnikatelů v těchto segmentech ekonomiky se týká dosud nedořešená problematika koncepce mýtného systému i nevyhovující dopravní infrastruktura. Problémem jsou i nejasnosti kolem odměňování řidičů během jejich cest do zahraničí. Lobby přiblíží, jak se v dopravě a logistice uplatňují nové technologie, zkracující cestu mezi přepravní firmou a zákazníkem. Příloha přinese rovněž informace o uplatňování digitálních technologií, které mění způsob práce při řízení přepravních služeb a způsobu doručování zásilek.

SOUČÁSTÍ LOBBY jsou rovněž rubriky Výročí firmy, Za námi je úspěch, Rodinná firma či Profil manažera. V nich nabízíme majitelům a manažerům firem prostor ke zviditelnění podnikatelských úspěchů. Této možnosti již využívá řada společností, známých v tuzemsku i v zahraničí – mimo jiné TOS Varnsdorf, FANS, J4, Strojimport či AŽD Praha. Rozhodnete-li se přidat k tomuto společenství úspěšných, Vaši prezentaci, např. formou rozhovoru, zajistí naše redakce.

HLAVNÍ PŘEDNOSTÍ LOBBY oproti ostatním tiskovinám je adresná distribuce všem, kteří náš časopis využívají při své práci. Putuje k jednatelům a ředitelům společností, předplatitelům, hospodářským komorám, zaměstnavatelským a oborovým svazům, na Úřad vlády ČR, do Poslanecké sněmovny, Senátu, účastníkům významných podnikatelských seminářů nebo konferencí, na vybrané výstavy a veletrhy a rovněž českým golfovým klubům.

Lobby má garantovaný odběr a nevykazuje remitendu. Oceňují to zejména inzerující firmy – jejich prezentace má zajištěné čtenáře a tudíž také žádoucí odezvu. Pro její konkrétní podporu posíláme navíc titul s prezentací klientů až na 200 adres (s dopisem upozorňujícím na „jejich“ inzertní stranu). Tato služba je na našem mediálním trhu exkluzivní a je k placené prezentaci bezplatná.

MIMO TIŠTĚNÝ NÁKLAD je časopis včetně prezentací publikován elektronicky na adrese: http://www.lobby.cz/home/casopis/aktualni-cislo/

Aktuální texty o světě podnikání a všechny potřebné informace najdete na stránkách www.lobby.cz

 

Těšíme se na úspěšnou spolupráci s Vámi!

 

 

 

 

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*