je exkluzivní ekonomická ročenka je určena významným zahraničním podnikatelům, obchodníkům a investorům, kteří rozhodují o obchodu a investicích v České republice. Titul pro ně představuje cenný zdroj informací o ekonomice, obchodní politice, legislativě, oficiálních hospodářských institucích a významných podnicích. Ročenka též zahraniční čtenáře seznamuje s klíčovými průmyslovými obory, investičními příležitostmi v průmyslu i ve službách, přehled regionů s hlavními charakteristikami etc.

Titul Doing Business se za více než 20 let své existence stal pro zahraniční partnery nezbytným průvodcem českého podnikatelského prostředí. Publikace je významnou součástí státní proexportní podpory. Našim podnikům umožňuje podpořit si ve světě své jméno, logo, image.

Partneři projektu:
Ministerstvo zahraničních věcí, Ministerstvo průmyslu a obchodu, Ministerstvo financí, Ministerstvo zemědělství, Ministerstvo pro místní rozvoj, Úřad vlády ČR, Svaz průmyslu a dopravy, Hospodářská komora ČR, EGAP, Česká exportní banka, Česká centra, CzechTrade, CzechInvest, CzechTourism, Centrum pro regionální rozvoj.

Jazykové mutace pro rok 2019:

  • angličtina

Distribuce:
prostřednictvím účastníků projektu svým partnerům při oficiálních jednáních, českým ambasádám v zahraničí, zahraničním zastupitelským úřadům v ČR, účastníkům ekonomických konferencí a fór, partnerům na obchodních misích, centrům světového obchodu a na další významná místa. Zahraniční podnikatelé mají možnost naleznout informace o této publikaci na webových stránkách českých zastupitelských úřadů.

Napsali nám:

  • Vysoká úroveň obsahu i zpracování. Publikaci předáváme obchodním partnerům i představitelům státní správy a samosprávy. Tamás Csémy, ZÚ Maďarsko
  • Titul je zpracován kvalitně a odpovídajícím způsobem. Doing Business používáme pro zájemce o investice v ČR, poskytujeme komorám a asociacím, využíváme při setkáních s centrálními i lokálními úřady pro obchod a investice. Petr Vávra, ZÚ ČLR
  • Doing Business distribuujeme na seminářích a workshopech zájemcům o český trh. Břetislav Kalůsek, ZÚ Nizozemsko
  • Doing Business je velmi užitečným produktem, který je slovinskými subjekty využíván. Titul je zpracován na velmi dobré úrovni. Michal Černík, ZÚ Slovinsko